tirsdag 14. juli 2009

Herlig sommervær i Trondheim. Jeg har vært litt kreativ i smmervarmen.

Det er herlige sommerdager i Trondheim for tiden. Deili.. I går fikk jeg lyst til å "pynte" på to gamle hvite bluser/tunikaer. Jeg printa ut bilder på strykepapir.Strøk et motiv på hver bluse/tunika.
Stasjet også opp med noen blonder, både her og der. ;O)
På den ene blusen/tunikaen var det vide armer, jeg satte stikk i armene og sydde på blonder på kanten.


Strøk på motiv som jeg hadde printet ut fra pc`n.

Ble fornøyd jeg.. Jeg er jo litt dillete så dette er helt meg ;O)
På søndag var vi i 60 årdag i Follafoss.. til en tante av min mann. Her er kortet jeg laget. Hmmm. ser at baksiden kommer først. men men..
Kortet ble laget i lyseblått og beigetoner.

Der kom framsiden ja.. :O)
Noen bilder fra heimen i finvære.. Har vært mange og tjue grader i skyggen i Trondheim de siste dagene. Nyter hvert minutt.

Her er dokkestua som min kjære bygde da de to elste var små.. Den er kjekk til oppbevaring av hageputer og div.. ;O)


Det er lenge siden jeg har blogget, så dette innlegget blir vist litt langt.. hehe. Her er en "pose" som jeg har sydd meg..

Brukete rosa stoff og noe blondestoff utenpå..


DA BLIR DET FERIE :O)
ØNSKER DERE ALLE EN FORTSATT FLOTT SOMMER..
















1 kommentar:

  1. Så flink du er!!!!
    Tunikaene ble så flotte.
    Og posen var skjønn.
    Og kortet var utrolig flott.
    Ingen sol her i dag.
    Ønsker deg riktig god ferie!
    Klem

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...