søndag 14. juni 2009

Litt pynt på skapet og to gamle puter med hjemmeheklet mellomverk fra min bestemors tid.

Litt pynt på skapet i suten. Jeg har egentlig ikke så masse å blogge om. Bildet er av mitt barnebarn, Marcus. Mamman hannes som har tatt bilde. Syns det ble så fint jeg at jeg måtte jo ramme det inn..:O) Hadde lyst til å vise dere to puter som jeg har i benken min i gangen. Disse punene er gamle og er fra min bestemors tid. De er av bomull og med hjemmeheklet mellomverk. Jeg har to av hver. Syns de er litt søte jeg.


Vet ikke om dere klarer å se det, men det står god natt på puten. Den skulle jo egentlig ligget i sengen, men der er det ikke så mange som får se den ;O) så derfor har jeg den på vår hvitmalte benk i gangen.

ØNSKER DERE ALLE EI FLOTT UKE.. :o)




2 kommentarer:

  1. Så flott pynt du har på skapet da!
    Likte lysestakene dine ekstra godt.
    Og slike puter er jo skikkelig skatt å ha!
    Jeg elsker slikt gammelt.
    Mamma tok å rammet inn et slikt gammelt mellomverk,
    hvor det stod "God nat" med en t. Nå henger det innrammet over sengen deres.
    Det er så flott og romantisk.

    Klem

    SvarSlett
  2. Hei. Så koselig blogg du har. Nydelig pute, så er du så flink med scrapbooking :-) Lager kjempemye fint !
    Spennende med hytte. Mye arbeid, det vet jeg, men så gøy når man er ferdig :-)
    Fine jenter, så koselig at dere alle har trønderbunad, stilig !! Jeg har også det, og håper at jentene her vil ha det etter hvert også, det ser nå slik ut i allefall ! Nydelig barnebarn, en herlig alder, det skjer så mye hele tida :-)
    Masse fint håndarbeid får du til innimellom all oppussing og hyttebygging :-)
    Ha en fin dag !!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...