torsdag 23. april 2009

Nye kjøkkengardiner.

Jeg har sydd meg nye kjøkkengardiner, brukte noe stoff jeg hadde liggende, måtte bare prøve. Jeg er ikke noen syer, men knotet da til noe... Dette ble kanskje litt for "sukker"søtt men men. Sydde samtidig noen hjerter, som dere sikkert ser.. Skal legge inn noen bilder av hjerten siden. Sydde noen med farger som passet til gardinene, og så ble det en del hvite med vintagebilder..

UPS..... Ble jo et lite speilbide av meg også.. var ikke helt meninga det da men..

2 kommentarer:

  1. Det ble LEKKERT! Ser mer ut som søm enn knoting for meg ;-) God helg!

    SvarSlett
  2. Nydelige gardiner.
    Nå lurer jeg på en ting, er det min PC det er noe galt med, eller er bildene du legger inn gule??
    Det er mulig det bare er hos meg. :)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...