mandag 2. mars 2009

Har prøvd å være litt kreativ i dag.

I dag har jeg fridag, og har prøvd å være litt kreativ. Først laget jeg met to påskeegg.. ja det nærmer seg jo påske ganskje så fort.. Jeg malte først eggene hvite, så pyntet jeg litt med perler, bånd og bomster. Det ble påske egg med ny vri...





Jeg har laget to bider. Jeg har brukt babybilde av meg og min mann. Jeg har også brukt babyklær som vi hadde da vi var små. Jeg har brukt den samma kjolen som jeg hadde på bildet.
Jeg har også brukt kopi fra ei bok som jeg hadda da jeg var babby, der det sto dato, vekt, lengde, øyenfarge og hårfarge.


Hadde desverre ikke de samme klærne som min man hadde på bildet, men det ble bra for det. Hans mor var på kottat å lette frem et sett, det er et sett som er heklet. Jakke og lue.. Hunn lurte på hva jeg skulle med de babbyklærne.. he he.. ikke så rart da..


Jeg kjøpet rammene på IKEA de er ganske store og dype.. i bakgrunnen brukte jeg rester av tapeten som vi nå har på stua.. den er nesten hvit. Jeg ble ganske fornøyd med bildene. Må vel innpå et kott å se om jeg finner klær etter våre barn også.. skal lage et hversitt bilde til dem også med tiden, må bare gå gjennom en hel haug med kasser først for å finne noen klær.. :O)
Ha ei fin uke.. Hyggelig om du som er innom på besøk legger igjen en liten hilsen da..;O)








6 kommentarer:

  1. Så nydelig! Helt fantastisk skjønt. S¨flink du er. :)

    SvarSlett
  2. Så flotte bilder. Et fint minne.

    SvarSlett
  3. Jøss så koselig! Flott måte å bevare minner på da.

    Tusen takk for hyggelig melding også. Veldig hyggelig å høre:)

    Veldig koselig blogg du har også:)

    klemklem

    SvarSlett
  4. Gratulerer med dagen.Håper du har hatt en fin dag.Gratulerer med ny blogg også.Mye fint her.

    SvarSlett
  5. Takk for i går, korselig. De påskeeggene er bare nydelige. Ha en fin uke \helg. Håper vi snakkes snart igjen. Klem Anne Mette

    SvarSlett
  6. Hei Ann,egentlig lurer jeg jo på det samme som deg,derfor har jeg jo ventet VELDIG lenge på slike stoler,jeg har sett dem bare rundt Oslo området og tenkt det samme om deg, går det ann og sende dem og hva det vill koste, men endelig dukket dem opp i trondheim og da var jeg ikke sen om og ringe.Det lønner seg og følge med på finn nesten hver dag om du ønsker deg slike God jakt.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...