søndag 23. oktober 2011

En liten titt i mine kjøkkenskap.

Nå skal dere få en liten titt inn i noen av mine kjøkkenskap. Jeg sitter oppe seint denne natta og nyter stillheten. Er hjemme alene denne kvelden. 

 Kom på at jeg skulle ha blogget, men hva skal jeg blogge om, jo... så kom jeg på at jeg kunne jo ta bilder av noen av mine kjøkkenskap. 
 Er jo ikke så veldig spennende kanskje, men det ble i det minste et lite bogginlegg, det er lenge mellom hver gang, men tiden strekker ikke til. 



Ønsker dere alle en flott lørdagsnatt eller nå har det jo blitt søndag. Nyter natten og får liksom ikke til å gå å legge meg. Bare så deili å sitte oppe, eller rettere sakt vandre litt rundt og flytte om på ting og tang. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...