mandag 29. august 2011

50 årsfeiring for min kjære, og 20 års bryllupsdag.


De læng siden sist æ blogga, men tia strækk ikke t.. Har hatt ferie i fire uka å vært bort i aill d  ukan. No har hverdagen innhenta oss igjen å i hælga har vi feira min kjæres 50 årsdag.


Vi satt opp partytelt på gårsplassen å hadd  selskape der.  Det vart en super feiring som jubilanten leve læng på. Ja æ å for dein del. .Va kjæmpetriveli.

Her e bodran ferdi pynta å jestan kain snart bare innta plassan sine.

Etter som d no e høst, ble bordan pynta me epla, hula ut nån epla som vi brukt som t-lysestaka nån røde å nån grønne epla. Vart egentli stili. Syns nå vi da ;O)

Plokka å nån epla fra epletræe i hagen mått jo ha nån epla t pynt både her og der.

Laga en del lykte av syltetøyglass som æ plassert litt rundt om kring utenfor telte. Ble så fint så..;O)


Min kjære hadd selveste dagen på Onsdag den 24 august, å på samme dag hadd vi 20 års bryllupsdag.. å her e dein herlige buketten med røde roser som æ fikk. GLA..
På selveste dagen tok vi med barn, svigerbarn og barnebarn å va på Graffi å spist "grillfest" va SÅ koseli å SÅ go mat..


Æ ønske dåkk aille sammen en super dag . Ska sje om d ikke bli SÅ læng t næste blogging..















2 kommentarer:

  1. Dette var gøy ja. Du fant meg - så fant jeg deg. Blogging fører oss sammen. Jeg har fått mange nye venner i årene som blogger - det er jo så utrolig mange flotte damer der ute.

    Visste ikke om du var hjemme da jeg putta katalogen i postkassen, og var heller ikke sikker på hvilket hus som var ditt, hvis ikke hadde jeg ringt på.

    Kos deg med katalogen. Vi prates :-)

    Klem Marit

    SvarSlett
  2. ... hups ... også glemte jeg å si: Gratulerer med vel overstått 50-års feiring og bryllupsdag <3

    Marit

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...