torsdag 9. september 2010

Soverommet vårt.

Her kommer noen bilder av vårt soverom.
Det ser litt rart ut med disse dynene, fordi jeg har byttet ut sommerdyna mi, men det har ikke min bedre halldel gjort ennå.. så dyna mi er sikkert tre ganger så tykk.. hehe.. Men nå er det jo høst. Ja det har faktisk vært sommertemperaturer her i Trondheim siden jeg byttet ut dyna mi..
Disse bildene har jeg laget av mine og min manns babyklær. og våre babybilder. syns det var litt morro å bruke klærne til noe i stedet for at de lå i pappesker på kottet.

3 kommentarer:

  1. Hei
    For et nydelig soverom du har.
    Likte hyllen over sengen med de store bokstavene.
    Kjempefint og smart og ramme inn babyklærne deres.
    Er det ikke deilig med det været vi har i trøndelag om dagene?
    Ønsker deg ei fin helg
    Klem

    SvarSlett
  2. Hei, Ann
    Tusen takk for koselig kommentar i bloggen min og hjertelig velkommen som følger. Så fint soverom dere har, la ikke merke til det med dynen, jeg. Ønsker deg en fortsatt god helg. Klem fra meg

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...