mandag 21. desember 2009

Se hva jeg har fått til min elste datter.. (Meg mitt og mine)

Viser dere litt av pynten som vi har på spisebordet.. Nå er det jul i huset vårt.
Dette flotte hjertet fikk jeg for en stund siden av min elste datter, hun har laget det selv..

Å forige uke fikk jeg også noe... SE..... er det ikke fint. Et pepperkakehus.... Jeg ble så glad.. Hun hadde laget ett hversitt til meg og hennes to yngre søster.. Vi ble så glade alle tre... Selv har Elisabeth laget seg en liten pepperkakeby som hun har på kjøkkenbenken sin..



Snart jul.



2 kommentarer:

  1. Takk for fine ord:)
    Nydelig bord pynt:)
    Åå herlige gaver frå din datter:)

    Klem Nina

    SvarSlett
  2. Hei hei.
    Og tusen takk for kjempe koselig kommentar inne hos meg:-)
    Butikken skal åpne i Olav Trygvasons gt 14. i moxness gården. Hadde jo vært hyggelig om du tok turen innom en gang:-)
    Så flott du har pyntet til jul, også må det jo være så herlig med så snill datter som kommer med så flott pynt.

    God jul til deg og dine!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...