mandag 14. september 2009

Litt fra hyttebygginga på Oppdal

Ja da har det vært nok ei hælg.. har vært på Oppdal å jobba på hytta.... Dein begynne å ta mer og mer form.. min jobb no e å beis døre... Beise et strøk, slipe med en spesiell stålull .. beise et strøk t... slipe med sannpappir sånn at de får en slitt og gammel stil. Beise med en mørkere brun inne innramminga.. og så ska det lakkeres.. håpe at det da kanskje hoil med ett srøk.. Denne hælga kom ytterdøra på plass.. Den e rød..
Her e et bilde tatt fra/i gangen og inn mot stua.. no e som dåk skjer flisa i gangen å på plass.. :O)

Herre bilde e tatt fra inngangen t stua og inn mot gangen og dein ainner gangen... ( hehe gang på gang.. )




Her sjer dåkk nåkka av kjøkkenet... d e no på plass.... men mangle vainn einda.. så d e einda ikke ordentli i bruk nei.. men bli snart.. Å som dåkk sjer .. har d å no blitt lys i peisen.. e en spått oppi peisen som vi no har fått kobla.. dein e d dimmer på.. sånn at vi kain ha bare et svakt lys om vi vil..

Ja ja.. herre innlægge vart bare hytte.. men men...
Ønske dåkk aill sammen ei riktig flott våruke.. og et godt valg





1 kommentar:

  1. Å jeg ser for meg varme på peisen, ullsokker røde kinn og kakao. Hytta blir helt nydelig. Og jeg innrømmer det allerede, jeg er missunnelig.
    Kos dere masse der, og nyt hverandre. ;)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...